Långfredag 22/4



                                   GLAD PÅSK.....................
   
           Ja då var det långfredag i dag och jag tar det lugnt
           för första gången denna vecka.......det har varit
           födelsedagskalas för Daniel med hemgjord smörgås-
           tårta, sedan har jag varit till Kumla och handlat med
           Ann-sophie och även varit och fikat på Sveas där jag
           hade beställt en Willam tårta.......igår var jag uppe med
           tuppen för det skulle plockas i det Sandströmska hemmet,
           för på f.m kom Tornado och städade och innan det hade
           jag ungsbakat en helgskinka........sedan hann jag med en
           Ludde promenad och en snabb dusch för att inställa mig
           hos tandläkare Martin 1330........för att ta bort tandsten...
           efter det drog jag till Ankis magasin och handlade en
           födelsedags present.......sedan kom Erik och Calle på
           besök och satt ute på altan och solade......jag grilljerade
           helgskinkan och nu var klockan 16 och Goe Gubben kom.
           Klocka 1730 sitter vi i solen på altan och äter sill, skink-
           smörgås, ägg och till det lille nubben....jäklar vad gott det
           var.....nästan som på julafton, skillnaden var att vi satt på
           altan i solskenet.......men nu är det lite trädgårdsarbete
           som gäller och i natt ska jag jobba..........A.....................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med julskinksmörgås i solsken....det är grejer det!

Kram

2011-04-24 @ 08:52:50
Postat av: Anonym

Det var ju bara lilla jag som skrev det där.....men jag glömde att signera;)



Kram Madde

2011-04-24 @ 08:53:37
Postat av: Anonym

På det här viset blir det ju många kommentarer och det är ju bra eller hur?

2011-04-24 @ 08:54:25
Postat av: Anonym

Hi hi....nej nu ska jag sluta larva mig;)

Ha nu en skön fortsättning på påsken vännen.

Jag kommer nästa vecka och gazzar med dig på ditt soldäck & tar en kaffe.



Kram Madde

2011-04-24 @ 08:55:46
Postat av: ANITA

Haha....du är ju för skön.....ja det ska bli sååå roligt när du kommer....jag ringer dig....Krammmm

2011-04-25 @ 20:07:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0