Fönsterputsare



                                  Godmorgon

                  I dag blev jag bjuden på frukost ute
                  i kuvösen....det var som vanligt ägg-
                  röra, bacon och en halv stekt tomat
                  med vitlök och persiljeröra i.........
                  till det blev det bubbelvatten och 
                  efter efter blev det en god kopp te...



                   Jag har köpt mig en maskin.... bland
                   Goe Gubbens alla borrmaskiner och
                   drellar eller vad dom nu heter, har jag
                   fått en alldeles egen maskin......nämligen
                   en fönstertvätt maskin.........och jäklar
                   vad lätt det var att puts fönster nu helt
                   plötsligt.......jag har redan tagit insidan
                   på kuvösen nu på morgonen................



               Den kostar mellan 6-700 kronor men
               jag tycker den är värd varje krona....

               Så idag ska jag tvätta mina fönster i
               det Sandströmska hemmet..............
               skit vad kul det ska bli..........A..........  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0