Cykla eller inte cykla



            Goe Gubben och jag har en het debatt just nu...
            om Ludde....jag vill börja cykla med honom men
            Goe är helt emot detta och han blir riktigt upp-
            rörd varje gång jag tar upp ämnet, och säger att
            en vacker dag kommer jag hem med en död skinn-
            bit hängandes i kopplet..........men jag har cyklat
            med Drutten...en boxer tik som vi hade när Fredric
            och Daniel var små...men den är ju lite större och
            det är det Goe menar, att Ludde är för liten.........

            Men nu är det alltså jag som vill cykla med Ludde
            för naturligtvis förstår jag att Goe inte kan det....
            det har ju detta med simultanförmågan att göra...
            och den har ju "vissa" män fått lite dåligt med, och
            min Goe han har inte fått något alls.....det medger
            han faktiskt själv..............så jag förstår att det
            skulle bli svårt för honom att cykla med Ludde.....
            för han skulle vara så inne i att kolla Ludde så han
            glömde både trampa och hålla balansen på cykeln
            nej det är uteslutet för han del.......men i morgon
            ska Ludde till vetrenär Karin för att ta ett blodprov
            och se om han har bildat antikroppar mot rabies
            och få sitt hundpass så att han kan följa med oss
            till Frankrike på semestern....och då ska jag fråga
            henne vad hon tycker om att cykla med Ludde.....
            och antingen får Goe eller jag vika oss för det svaret
            som ett proffs kommer att ge oss....spännande.......

            Ja och nu till "Hur mår jag egentligen"....jo det har
            klarnat lite uppe i knoppen men bihålorna är fortfarande
            ömma......och sedan har jag nu fått hosta....när jag
            pratade men Goe och han liknade Ludde vid en skinn-
            bit så skrattade jag och fick ett riktigt hostanfall och det
            låter ungefär som en storkökare som rökt i 50 år och
            ska hosta upp sig på morgonen...fy f...........A................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0