SOVMORGON

                               Hej..........

              I dag blev det en välförtjänt sovmorgon
              vaknade först när Goe ringde vid 0930,
              så skönt så........om jag inte varit sjuk-
              skriven skulle jag ha jobbat som i natt,
              och dom dagarna sover jag alltid lite 
              längre...det kan vara den tiden som
              fortfarande sitter i kroppen..............

              Jag har stora planer för helgen........
              så då hade jag tänkt att göra en
              gammaldags efterrätt som mamma
              alltid gjorde på hösten.............



                 Vi har ett plommonträd men det är
                 så litet att det inte har blivit plommon
                 på det ännu, så det blir till att köpa sig
                 i affären detta året, och hoppas på att
                 det blir på trädet nästa år i stället......

                 Ha det gott.................A.....................
                
      

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm det där är gott det.Fick det alltid hos mor-mor om jularna.Vi har också två plommonträd,men det blev inge plommon i år annars hade du kunnat komma hit och plocka.Men du....jag vet ett bra ställe i Fjugesta där jag pallade som barn;)

Kram Madde

2010-09-13 @ 16:19:15
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha....du jag hämtar dej när du jobbar natt så drar vi dit....då får ju du också så att du kan koka in till jul.....nu är det bestämt...Eller????

Kram Anita.....

2010-09-13 @ 16:51:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Klart vännen!!!!!!!

Givet....hämta mig du....så pallar vi;)

Kram

2010-09-14 @ 07:30:19
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0