Sjukdomsbild....



       Jaha då var besöket hos Doktor
       Trygg klart, mitt blodtryck var
       130/80 och det blev jag så glad
       för, mitt tryck vill jag ha så lågt
       som möjligt, annars var alla andra
       prover som jag tog på VC förra
       veckan förhöjda.....men det får
       jag räkna med efter ett skov....
       sa han, jag ska fortsätta med
       Asacol tabletterna....jag ska
       även på återbesök om en månad
       för att göra en koloskopi..........
       sedan tyckte han att jag skulle
       vara med i en studie, och det blev
       jag naturligtvis...allt för forskningen

       Jo sedan var det min onda fettvalk
       och han trodde att det var en för
       hårt sittande bh med bygel.........
       och det kunde han inte sjukskriva
       mig för......så på Fredag natt är jag
       i tjänst igen.....efter 10 veckors
       bortavaro........hur ska detta gå....??

       Nu är det skåpsröj som gäller för den
       Goe han sprutar luckor i en rasande
       takt och här gäller det att hänga med
       i hans tempo..............A..................
      

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra med blodtrycket och att du är frisk för sjutton vännen.

Kram Madde

2010-09-23 @ 07:15:35
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja, jag tror att bara trycket är bra då mår man också bra.....kram.....

2010-09-23 @ 09:26:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0