REGN.....



               I natt halkade jag runt i Foppatofflor på
               såphala gräsmattor och grusgångar, så
               i natt tänker jag ta på mig mina nya 
               fina seglarstövlar som jag köpte i
               i skärhamn på Tjörn, när vi var där på
               semestern.........den känns nu jäkligt
               avlägsen måste jag säga.....semestern
               alltså.......Jobbarnatten gick bra allt flöt
               på som det skulle, det känns bra att den
               första natten är avklarad.........men nu 
               ska vi ta en natt till sedan är jag ledig
               tills på Onsdag..........A......................

          

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja nu måste du nog ta fram gummistövlarna....

Foppatofflor hör sommaren till;)

Kram kram

2010-09-27 @ 07:27:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: tarja

Ja nu är det verkligen höst..

Kul att du är tillbaka och att det gick bra att jobba i helgen! Vi ses på onsdag <3

2010-09-27 @ 10:08:47
Postat av: ANITA

Ja du Madde nu har även jag fått erkänna att hösten är här....men det satt långt inne.....Kram....

2010-09-27 @ 11:37:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Tarja....ja att det är höst fick jag på allvar veta när jag jobbade nu i helgen.....Ja nu är jag tillbaka och ska jobba två nätter med dig...jätteroligt......vi ses på onsdag.....A.....

2010-09-27 @ 11:41:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0