PROVTAGNING





          Jaha då har man varit och lämnat lite blod......
          Hon tyckte det var en lång lista på prover, men
          eftersom jag har sådan fart på blodomloppet
          gick det snabbt för mig, men jag hade 3 damer
          före mig, och från det jag åkte tills jag kom hem
          tog det 1 tim och 10 min........tur att de inte jobbar
          innom komunen där allt styrs av listor med tider ....

         Nu ska jag koka kräftspad, sedan till Goa Madde och
         fika innan vi tar en loppis sväng...............A............

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt att du kom över en stund vännen.

Himla mysigt att få åka runt i en varm goooo bil med dig med;)

Kram Madde

2010-09-17 @ 06:29:20
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du hade så goooda räkmackor och bjöd på....men vi tar väl en liten sväng i dag med.....Kram Anita.

2010-09-17 @ 07:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0