Morotsfrallor



                                 GODMORGON.......
      
                 Efter en "rullenatt" så steg jag upp med
                 Goe Gubben klockan fem i morse.........
                 Jag tänkte att något gott bröd till frukost
                 skulle inte vara så dumt, så nu står det
                 morotsbröd på jäsning........det tar ju
                 ett tag så under tiden går jag och plockar
                 lite rumsvarma tomater som jag har på
                 ett fat på köksbordet och äter.........gott..



                          Ha en bra dag i kylan.....A........

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen!

Idag tror jag faktiskt att jag ska baka dom där med.

Jag har även jag haft en "rullenatt"...hu vad svårt det var att sova.Var det månne fullmåne?

Kram Madde

2010-09-28 @ 07:45:10
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....det har varit fullmåne men det kan ju hänga kvar lite på oss "känsliga"....ja baka på du,

jag har just avnjutit mina med en kopp te......jättegoda blev dom.....Kram Anita...

2010-09-28 @ 09:40:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0