Ludde

                    Hej.......

        Vi har nu kommit hem från stan
        där Goe Gubben och jag har provat
        ut nya glasögon, och mina ögon hade
        ändrat sig jättemycket så det var inte
        undra på att jag har huvudvärk var
        och varannan dag.........Vi hade ju
        tid för Ludde hos Therese inne på
        Katt och hund....och så här såg han
        ut när vi lämnade honom klockan 14
        för trimmning....................



           Hem fick vi den rara hundvalp...så goooo så...



            Tänk vad praktiskt vi har.......var 3:dje månad
            får vi hem en alldeles nya bedårande hund......

            Ha nu en skön fredagkväll.......själv ska jag gå
            och gosa med den ny hundvalpen............A.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Så fin han blev lille vovven.

Ja det måste vara roligt att få möta hans blick var tredje månad...hi hi.

Kram Madde

2010-09-12 @ 17:21:12
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja han blev så fin så, och han fick så mycket beröm av Therese som trimmar honom, hon tycker att han är en exemplarisk hund...och det är ju roligt att höra.

vi får en helt ny hund var 3:dje månad...Kram Anita...

2010-09-12 @ 19:57:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0