Loppisfynd

                                 Hej..........
            
            Ja då har Madde och jag varit på ännu
            en loppisrunda och det gick bra den här
            gången också.........lustigt va..............


   
                   Köpte en kanna från Gabriel fajans
                   fabrik som det stod Timmernabben
                   på......gamla hemtrakter.. och den gav
                   jag 15 kronor för, jag tror att den är
                   rätt gammal, jag ska leta på stämplarna
                   som jag har för att se när den är gjord

             

                     Jag skördar fortfarande tomater
                     uti kuvösen....det är så goda....

                     Nu är det dags att plocka fram
                     jobbarkläderna..........A.........



Kommentarer
Postat av: Madde

Ännu ett fynd!

2010-09-25 @ 01:45:14
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det vet du Madde att du och jag köper endast fynd saker....det andra skiter vi i....

2010-09-25 @ 04:31:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0