Loppis



                 Madde och jag ska åka på loppis i dag
                 det är skitroligt.......att åka med Madde
                 dit........men i dag vet jag inte om jag ska
                 handla något, det är ju inget som jag direkt
                 "behöver", men alltid följer det väl med 
                 någon liten pryl hem.............

                 Jag ska börja jobba, i natt är första passet
                 efter semestern och sjukskrivningen.....
                 efter lite drygt 10 veckors "ledighet".......
                 Jag funderar på vad jag ska ha på mig.........
                 hur kallt är det om nätterna nu egentligen,
                 behöver jag strumpor och vinterjacka, eller
                 räcker det med sommarjackan ännu.........
                 ja milde tid vilka bekymmer man har...haha...
                 Just nu är det dimmigt, disigt rått och grått...
                 och + 12 grader..................Nej nu ska jag
                 gå och samla ihop mina kläder som Ludde
                 har varit och snott i natt.........................



           Han sover så gott när det "doftar" matte........A.........
              

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh du som inte skulle handla...hi hi!

Som du gick lös i bland hyllorna;)

Kram Madde

2010-09-25 @ 01:44:12
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jo du.....jag blir enna vilder när jag kommer dit..

Kram........

2010-09-25 @ 04:33:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0