Lite av varje



                 I kuvösen mognar våra tomater mer och
                 mer varje dag.......det är smaskens att
                 kunna gå ut och plocka solvarma små
                 tomater och stoppa direkt i munnen......

                 I går kväll var jag en sväng till jobbet
                 för att lämna in schemat och läkarintyg
                 jag ska in till farbror doktorn på mag-
                 tarmmottagningen den 22 september
                 och är sjukskriven tills dess...............

                 Vi ska få nya arbetskläder att ha på jobbet
                 så det låg provplagg på ett bord, så det var
                 bara att svida om och prova vilken storlek
                 som passade mig, och det fanns faktiskt i
                 min storlek.......jag tycker ju inte om när det
                 sitter för tajt så jag tog till ordentligt i tröj-
                 storlek......byxorna tog jag storlek L............

                Ha en bra dag.................A.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0