Karlsborg



         Natthimmel sett från campingen i Karlsborg
         Vi har varit på Idas brygga och ätit.............
         Fia och jag tog Lax, som var jättegod........
         Lars och Lasse tog en köttbit, de tyckte också
         den var god......fisken kostade 190 kronor st
         köttet kostade 175 kronor st sedan beställde
         Fia ett glas vitt husets vin som hon fick ge 65
         kronor för, gossarna beställde var sitt glas rött
         som kostade 70 kronor, själv beställde jag Ida's
         filtrerade vatten för 20 kronor.....de andra som
         drack vin fick även in en flaska vatten och jag
         är säker på att det var samma vatten som mitt
         fast deras var gratis..........lurad igen...............

         I morgon bitti ska sällskapet ner och bada har
         de fått för sig, men jag glömde min baddräkt
         så för mig och Ludde blir det att titta på........

         Ha en bra natt.....................A..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0