FREDAG 17/9



                Efter en kort natt med dålig sömn, och
                jag tror att det berodde på alldeles för
                mycket kaffe och stress i går kväll, så
                det gick inte att ligga kvar och rulla i
                sängen utan kl  0500 gick jag upp, och nu
                sitter jag här och funderar över denna
                Fredag............Madde och jag ska även
                i dag besöka ett loppis, för det vi skulle
                till igår var stängt, så då blev det i stället
                en sväng till Anki's magasin..................

                Vi ska provbada i kväll......vi har köpt ny
                panna till tunnan och ved var vi och hämtade
                hos Henrysson's härom kvällen, så när Goe
                G kommer hem i kväll så blir det att brassa
                på......Det blir nog att jag svänger ihop en
                gryta gulachsoppa på e.m också.............
                Det har ju varit stjärnklart några kvällar i
                veckan så det skulle vara skönt om det blir
                det i kväll......men det blir nog regn i stället
                men skit samma.....det är ju premiär badet
                vi är ute efter.........

               Nej nu är det dags för lite frukost.......A.......

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt med bad i tunnan....och din gulaschsoppa,jag säger bara yummie.

Ja vi gör ett nytt försök idag då,jag sms:ar dig sen;)

Kram Madde

2010-09-17 @ 07:04:47
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja det är gott att bada tunna och soppan smakar bättre när man står i tunnan och äter....klart att vi gör ett nytt försök på loppis i dag...jag väntar tills du sms:ar.....Kram Anita.....

2010-09-17 @ 07:08:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0