VARMT



                      Goe Gubben hällde upp badvattnet
                      åt mej.......nu är det lagom sa han,
                      och jag kröp ner i + 40 grader......
                      oj vad varmt det var.....men när jag
                      väl satt där, körde jag igång ångan...
                      och nu blev det ännu varmare, så
                      jag var tvungen att gå upp, och då
                      passade jag på att titta på halv åtta
                      hos mej, medan vattnet skulle svalna,
                      och Goe var ute i garaget och sprutar
                      de sista luckorna.....men sedan började
                      det okända så jag satt kvar...när Goe
                      kom in och såg att badet var tomt kröp
                      han i, och har suttit där en stund..........
                      men nu är temperaturen lagom så nu ska
                      jag krypa ner igen och sätta på ångan.....

                      Ha en bra kväll....................A...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0