TISDAG 26/10



            Haha.......det här blir man inte om man jobbar
            natt....snarare tjockare, fulare, svagare, sjukare
            och lyckligare......tja kanske, man behöver ju inte
            tjafsa med en massa arbetskamrater och chefer, när
            man jobbar natt.........

           Jag har jobbat i natt och nu är det fullt ös om nätterna,
           visst nätterna går skitfort, men man har en inre stress
           och lite dåligt samvete......och att knappast hinna slänga
           i sig en kopp kaffe kan vara lite jobbigt.....

           Försäkringskassan ringde mig klockan 10 när jag sov
           som bäst.....hon frågade om vilka datum jag varit
           sjuk och vilka dagar som arbetsgivaren betalar för
           och hon fick så tokiga svar så hon trodde nog att hon
           tala med någon som nyttjar anabola eller något
           liknande för till slut skrattade hon....men ni ska inte
           tro att jag talade om att jag jobbat natt och sov, icke
           sa nicke.....jag tyckte jag skärpte till mig och svarade
           bra........men nu förstår jag att de svaren hon fick var
           åt helskotta........så nu får vi se om det kommer några
           pengar eller jag blir avskriven från min sjukperiod.....

           Det var meningen att det skulle bli ett kort inlägg.....haha
           men sådan är jag..............A...................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Det där är väl det värsta son finns.När nån ringer och man jobbat natten och ligger och sover som bäst.

Huuu vad man kan svamla och huuuu så trögtänkt man är.Ha ha ha ha jag skulle ha velat vara en liten mus i ditt hus och hört ditt samtal=)

Kram Madde

2010-10-28 @ 07:27:24
Postat av: ANITA

Haha.....så dum man är va....klart att de hör att man är lite trög i kolan.....ja du man skulle spela in sådana samtal egentligen....det skulle bli en billig underhållning....Kram Anita....

2010-10-28 @ 11:01:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0