SOVA ?????



                 Sova hemma på Dammgatan, det
                 kan man glömma iallafall om man
                 som jag har jobbat natten som var

                 Dessa arbetare som gräver ner
                 fiberkablar har hållit till precis
                 utanför min sovrumsvägg, ca
                 5 meter.........de gräver med
                 traktorer och sedan kör de
                 någon sorts packmaskin så hela
                 huset vibrerar, och dessa rara
                 arbetare körde igång precis när
                 jag hade krypit ner i sängen, vid
                 0720 ungefär.....så sova har det
                 inte blivit så mycket av, men det
                 får man göra när man blir gammal,
                 synd bara att jag ska jobba en natt
                 till..........men det finns ingen risk att
                 man blir sittande på jobbet för just nu
                 har vi massor att göra, så jag är glad
                 att vi kommer in en kvart runt midnatt
                 så man kan slänga i sig en kopp kaffe
                 och gå på toa.........Nej nu är det hög
                 tid för frukost..............A..................

Kommentarer
Postat av: Madde

Grrrrrrrrrrr fy fasen sånt där kan ju göra en galen.

Kram Madde

2010-10-25 @ 06:47:42
Postat av: ANITA

Ja det är inte lätt att sova då......kram

2010-10-25 @ 14:46:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0