NOSTALGI

                       Hej..............

       Efter vår rensning på vindarna hittade
       jag några gamla tavlor från min barndom
       och jag tycker dom är rätt fina så det blir
       nog att sätta upp dom på någon tom vägg



                          De är medskickade som bilaga
                          från någon tidning.................





              Einar Nermans "Näktergalen".........




                                 I Sagoskogen...........




                  Det är gamla ramar............




                   Lite fina tycker jag dom är...............




                   Ola och jag hade varsin plåttallrik
                   från Kokum som vi åt på............




                   Bakom en av tavlorna har jag
                   varit och talat om vad jag tycker
                   om min käre bror................




               Bakom en annan tavla har han naturligtvis
               härmat mig och talat om vad han tycker...

              Det är nog ca 50-år sedan det skrevs........

              Jag måste säga att jag blir lite nostalgisk
              när jag ser dessa tavlor........och ibland
              vill jag tillbaka till den tiden..................
              då det var bekymmerslöst...........A.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt inlägg.Jättefina tavlor,klart dom ska upp någonstans.Mysigt......med syskonkärlek;)

Kram Madde

2010-10-07 @ 07:20:40
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja det kommer upp gamla minnen när man hittar lite saker från barndommen.....Kram Anita.....

2010-10-07 @ 08:27:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0