När??????



                  Jag blir förvirrad.......är det denna
                  helg som har varit "bus eller godis"
                  helgen.........I går kom det ungar
                  och ringde på dörren och sedan
                  när vi öppnade så var de borta
                  i kväll kom det en 190 lång kille
                  som var i målbrottet för när jag
                  öppnade dörren kraxade han fram
                  bus eller godis.....och som tur var
                  hade jag lite choklad åt honom....
                  för annars vet jag inte vad han hade
                  tagit sig till..................A.................

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt att bo i samhället sådana dagar.

Kram

2010-11-02 @ 06:13:13
Postat av: ANITA

Ja du gillar ju dessa dagar så att du t.om offrar semesterdagar.....bra gjort....Kram....

2010-11-02 @ 09:51:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0