Mötte en Älg



                  Jag mötte en älg på "flygplansrakan"
                  när jag var på väg till Blomsterlandet
                  den hann ju en bit innan jag fick upp
                  kameran ur väskan och trycka på on-
                  knappen, men den hade horn så då
                  var det väl en tjur av något slag......



             Nu är det riktiga höstfärger ute............




               Samtidigt som vissa har kvar sina fina
               stora sommarblommor..............




              Det var en tripp till Blomsterlandet det......A.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fasen vad du är på hugget vännen.Har du alltid kameran beredd.Att fånga en älg så där,är inte det lättaste.

Kram Madde

2010-10-12 @ 06:53:12
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha.....alltid redo, vet du....nej jag hade kameran med för att ta på lite fina bilder på höstträd....men det blev inte så mycket taget efter mitt möte med älgen....Kram Anita.......

2010-10-12 @ 07:33:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0