Måndag 25/10

                     Hej på er.........

         Äntligen har det lugnat ner sig......
         Två av sönerna har flyttat, den ena
         hade lite inflyttningskalas och försenad
         födelsedagskalas i går, så hela lördagen
         gick åt att baka, och i går var det öppet
         hus så jag gick dit klockan 13 och kom
         hem klockan 21.......pust och stön men
         nu är det avklarat.....nu hoppa vi att vi
         ska få lite lugn och ro.......jag hoppas
         att jag ska få lite semester i december
         eftersom jag blev sjukskriven under min
         sommarsemester......så nu lusläser jag
         mattidningar och längtar faktiskt till Jul....















              I dag om två månader är det Juldagen
              det är då vi brukar ha vår "julafton" med
              alla barnen samlade och mycket julmat.....A...

Kommentarer
Postat av: Madde

Längtar så till jul jag med.Mysigt att vara tillsammans med sina nära och kära.

Kul att laga all julmat och sen att bjuda på den är ännu roligare.Det är det bästa som finns när hela familjen är samlad och firar jul tillsammans.

Alla kommer till oss i år som vanligt....så himla mysigt.

Kram Madde

2010-10-26 @ 07:47:32
Postat av: ANITA

Visst är det kul att träffa alla på julen.....och när dagen är slut är det så skönt att slå sig ner i soffan och bara lyssna till tystnaden....kram

2010-10-26 @ 15:02:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0