Livet kommer tillbaka

                      Hej.....................

          Nu är jag tillbaka efter en veckas paus-
          bloggande.......och det har varit en hård
          vecka, så nu är jag väl värd lite ledighet

          Förra veckan jobbade jag onsdag och
          torsdag natt......och i helgen har vi
          flyttat Daniel ner till Kastanjer i en
          jättefin lägenhet men hjälp av Erik
          och Magnus.....Sedan jobbade jag
          söndag och måndag natt igen......

         I söndags gjorde vi ett besök på IKEA
         där jag köpte lite tyger.......det finns
         ju inget hem som blir som nytt när
         man syr lite nya stolöverdrag och nytt
         sofföverdrag, och just nu känner jag
         för att sitta vid symaskinen några dagar
         Jag fick besök av Farmor och pojkarnas
         kusin Hanna och hennse barn Hugo och
         Emma.....så vi tog en rundtur till Kastanjen
         och de tyckte det var en fin lägenhet som
         Daniel har nu..........



             Jag är ju en blåvit människa...jag älskar blått
             men det här tygerna har jag köpt till Daniel...




              Själv köpte jag mig gult tyg till mitt nya kök......




                Dagens ros får Goe Gubben för han alltid
                har ställt upp och hjälpt Daniel.........A.....
               

Kommentarer
Postat av: Madde

Rart skrivet....Den rosen är Goe värd.

Himla fina tyger.Ja då sitter du vid symaskinen några dagar då;)

Kram Madde

2010-10-07 @ 07:25:15
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

ja jag ska nog sitta vid symaskinen några dagar för det var himla roligt......Kram Anita.....

2010-10-07 @ 08:29:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0