Fredag 15/10

            Ja då var det dags för nästa flytt nu då,
            den här gången är det Erik som ska flytta
            in i en etta på Väster, det är fortfarande
            nära Magnus så jag kan hälsa på båda
            samtidigt när jag är i stan....bra för deras
            virriga mamma som inte vet vad höger och
            vänster är ibland.....är det¨åldern månne....

            Goe Gubben kom hem från Uppsala bytte kläder
            och drog in till stan för att hjälpa Erik och Magnus 
            att flytta....jag orkade inte för jag måste sova lite
            innan det är dags för nattjästgöring..........

            Ha en bra Fredagskväll..............A...............
          

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysigt ni hade det Wilma och du....men vad stressigt med alla flyttar.Ta det lugnt nu....för du ska ju jobba och slite hela helgen vännen.

Kram Madde

2010-10-16 @ 11:38:09
Postat av: ANITA

Här är det lugnt.......kram Anita....

2010-10-17 @ 13:10:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0