Broderier



                 Mina Gardiner är nu färdigbroderade, nu
                 ska de strykas och fönstren ska putsas,
                 det kanske jag hinner med i dag..........




              Jag började på ett nytt broderi som
              har legat i min "broderikorg" länge
              det är en bonad med texten "blå-
              sippan ute i backarna står"............
     




                Jag gillar att fylla blommorn, så ska
                det inte vara efter mönstret, men det
                är sällan jag gör som det står där.....

               Inte vet jag vad jag ska ha denna bonad
               till, men jag kanske ska börja lotta ut
               lite broderade saker på bloggen, jag kan
               ju inte samla på mig hur mycket som helst

               Är det någon som är intresserad av att vinna
               något så kan ni skriva en kommentar...........

               I dag är det mycket........Erik kommer hem
               och tandläkaren klockan 1430.........A.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Tjohoo det är klart att jag vill vara med på lotteriet av bonaden.Himla rara blommor.

Vad fina gardinerna blev.

Du är duktig du.

Kram Madde

2010-10-21 @ 07:33:04
Postat av: ANITA

Haha....det blir ju lätt att lotta ut när det bara är du som kommenterar.....men jag tycker ju inte om att kommentera i andras bloggar ( ömsesidig beundran).....men jag får nog börja med lite röstfiske.....Det kommer nog en utlottning snart ska du se.......Kram Anita......

2010-10-21 @ 13:28:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0