Blå rummet



            Då kom de upp.....gardinerna i blå rummet....
            Tandläkarbesöket gick över förväntan........han
            skrapade lite tandsten och lackförseglade en
            tand som det isar i..............Erik var hemma och
            lämnade lite tvätt....det är så skönt när man känner
            sig behövd.....och jag hade gjort en rostbiff som fått
            stå i ugnen över natten och till den gjorde jag en 
            potatisgratäng.......så det blev två matlådor som
            lämnade hemmet och hamnade i Örebro......en
            hos Erik och en hos Magnus.......Nej nu är det nog
            dags att besöka sängen några timmar, för nu ska
            det jobbas två nätter................A....................... 
        

Kommentarer
Postat av: Madde

Skitsnyggt....eller stiligt rättare sagt.

Du vad gott med rostbiff och potatisgratäng.

Förstår att dom ville ha matlådor;)

Kram Madde

2010-10-21 @ 07:34:56
Postat av: ANITA

Jag är nöjd med gardinerna....och du, jag som gjorde en jättestor potatisgratäng, för jag tycker det är så gott att värma.....men den tog slut....Geo Gubben hann göra en matlåda innan Daniel kom hem och så försvan resten av den, det stod bara kvar en skitig plåt.......Kram Anita....

2010-10-21 @ 13:24:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0