BJÖRN



              Nu luffsar det björn där nattpatrullen också
              luffsar varje natt, och då menar jag inte vår
              arbetskamrat Björn utan en "riktig" björn....

              Hur är det nu, ska jag lägga mig och spela
              död eller ska jag skramla med stora nyckel-
              knippan, så att björnen blir rädd och springer
              iväg........jag får nog aldrig reda på vilket
              för mitt hjärta har nog stannat långt innan
              björnen har bestämt vad han ska göra.......

              Ha det bra.........A.................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anita var länge sedan jag kikade in hos dig,inte av ohyfs ell intresse utan för att det varit lite mycket nu ett tag.Gillar din blogg och det du skriver om,kanon enligt min åsikt.

Vill du så kika gärna in hos mig,du är välkommen.

Ska bättra mig och titta in lite oftare men som sagt det har varit lite mycket nu ett tag och energin har trytit på krafterna.

Ha det gott MVH Anette

2010-10-07 @ 21:39:26
Postat av: ANITA

Hej Anette......Kul att du tittade in igen.....det blir ju så i denna bloggvärld att ibland är man inne och läser olika bloggar väldigt ofta och ibland blir det mindre....jag ska kika in till dej på bloggen senare...ja det är som du säger att vi har ju våra bekymmer lite till mans både stora och små som tar vår energi och kraft i anspråk i olika perioder här i livet..........Kram Anita........

2010-10-08 @ 07:37:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0