TRÖTT




               Jag är sjukt trött......jag skulle kunna somna
               på stuts om jag ville....går fortfarande i
               tofflor och morgonrock...jag har gjort det 
               lätt för mig och släppt ut Ludde på baksidan
               av huset, där får han rota i snön bäst han vill

               Jag har ju lovat göra matlådor så jag blir nog
               tvungen att ställa mig vid spisen en stund, och
               så har jag klippning klockan 17 också...........
               sedan bär det av på födelsedagskalas kl 18......A......

Kommentarer
Postat av: Linda Öhrn

Krya på dig vännen =)

2010-11-30 @ 15:33:55
Postat av: ANITA

Hej Linda .....ja nu är det bara att kämpa på...jobbar 4 nätter sedan är det semester.....Kram Anita.......( Hälsa släkten )........

2010-11-30 @ 23:01:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0