SOLSKEN

                            
                           GODMORGON.......

         Vaknade till solsken....oh vad skön efter dessa
         snöiga , blåsiga och kalla nätter, jag har 
         fortfarande ont i halsen men jag fick upp värmen
         när jag lagt mig som tur är, det var väl den varma
         glöggen som satte fart på maskineriet kan jag tro...

         I dag är det ingen hemma och bjuder på brunch när
         jag vaknar, så nu får jag hålla till godo med kaffe
         och macka till frukost........Vi ska åka till Marieberg
         Galleria en sväng när Goe kommer hem, för i morgon
         fyller barnbarnet nio år så vi måste köpa födelsedags-
         present, och det är inte lätt ska jag säga, att köpa något
         till henne som har allt mellan himmel och jord.....

         Nej nu är det dags för frukost för nu börjar magen att
         kurra och likaså Ludde som vill ha en promenad....A.......
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0