Kalas

              Nu har vi varit på kalas hos Wilma och
              jag tror presenterna utföll till belåtenhet.....

              Känner mig genomfrusen.....tycker inte
              att jag har tinat upp efter dessa 3 nätter
              helg som jag har jobbat....men vad sjutton
              det är ju - 18 grader kallt ute just nu...
              så det enda som hjälper är väl att krypa
              under fällen.............I morgon blir det
              nog michelinstället på, för nu är det två
              jobbarnätter som ligger framför mig......

              Nej nu är det dags att krypa ner i bingen.....A....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra jobbarnatt o hoppas det snart vänder och blir lite varmare ni får väl titta in på Oxelgården och få lite kaffe att värma er med. Kram.

2010-12-01 @ 09:27:13
Postat av: ANITA

Det klart att vi kommer till oxelgården och värmer oss....det är alltid lika trevligt hos er...Kram...

2010-12-01 @ 11:11:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0