FREDAG 19/11



                     I dag blir det köttbullar på Damm-
                     gatan....och eftersom det är fredag
                     så ska jag nog piffa till dom lite och
                     ha lite grönpeppar i såsen, hittade
                     ett recept på jobbet som lät gott...

                     Tillbringade halva dagen i stan i går
                     och jag tycker det är så skönt att få
                     åka därifrån och komma hem till lilla
                     Fjugesta igen...............

                     Jag ser ut som en sönder stucken
                     knarkare på min högerarm i dag
                     jag var inne på USÖ för en under-
                     sökning i går och en uska skulle
                     sätta en infart, och jag har jätte-
                     fina kärl att stick i men hon skulle
                     sticka i ett lite mindre kärl lite vid
                     sidan om.........och det misslyckades
                     natuligtvis......men eftersom jag har
                     bra kärl att sticka i så har jag aldrig
                     sett ut så här förr, så det är en ny
                     upplevelse................A..................

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0