Förberedelser



                   Första tvättmaskinen rullar och går
                   Jag ska blanda till en pannkakssmet
                   för i dag är jag sugen på pannkakor
                   till frukost........sedan är det ju första
                   advent till helgen och då ska jag ha
                   sytt nya stol och sofföverdrag,
                   tomtehuset och ljusstakar ska plockas
                   fram......nya gardiner ska fållas, och i
                   morgon ska det städas, på onsdag har
                   vi personalmöte på jobbet på torsdag
                   ska jag till VC och sedan jobbar jag långhelg
                   fredag, lördag och söndag natt.......Ja nu har
                   jag läst upp hela agendan för denna veckan....
                   Så här dags nästa vecka sitter jag vid kök-
                   bordet och njuter av några dagars ledighet,
                   men snart är det semester.............A............
              
                                                       

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt med lediga dagar;)

Kram vännen

2010-11-23 @ 13:43:49
Postat av: ANITA

Ja det är skitskönt att vara långledig....kram...

2010-11-23 @ 17:32:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0