Fars Dag



                   I morgon är det Fars dag och eftersom
                   varken Goe Gubben eller Jag har någon
                   far i livet så köpte jag lite rosor till goe
                   i dag.......och så tänker vi lite extra på
                   våra fäder......Sten och Sture.............            




                 Jag hittade en bok om människokroppen
                 som jag tänker ge till Wilma, hennes pappa
                 är nu njursjuk igen och ska börja med dialys,
                 och förra gången var hon så liten så något
                 minne från den tiden tror jag inte att hon har...



 
              Köpte även boken om våra nya landskapsrätter
              och där kommer jag att prova en hel del...........




                   Lite flärd måste vi ha i all bedrövelsen, så
                   jag köpte lite fint att ha på naglarna till Wilma

                   Nu är det dags för lite tv..tittande........A........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0