Bloggtorka



                       Godmorgon på er......nu tycker jag
                       att Madde och Linda och andra som
                       pausar i sina bloggar ska köra igång
                       igen.......det är så jäkla tråkigt för nu
                       finns det inget roligt längre att läsa...

                       Jag gillar ju bloggar där människor
                       talar om sig själva i det dagliga livet
                       jag läser t.ex Martin Melin och Katrin
                       Zytomierska med glädje för att inte 
                       tala om bloggen jacki och jag..........
                       www.jackieandi.blogspot.com 
                       hon har så himla skön inställning till
                       livet och barnet tycker jag........

                       Så tjejer sätt igång och blogga nu 
                       så jag får börja dagen med ett skratt

                       Ha en bra Måndag............A..........            

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är väl för gooo....men nej,det är mycket lugnare så här.Du vet vad jag talar om.

Du får följa mig live istället vännen.....hi hi.

Tusen kramar<33

Madde

2010-11-02 @ 06:11:35
Postat av: ANITA

Ja vi får messa i stället....Kram Anita....

2010-11-02 @ 09:49:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0