TISDAG 11/5



             Nyss hemkommen från första natten av
             två på jobbet......inatt jobbade jag med 
             Tarja och det går ju galant......vi hann
             inte in på Oxelgården i natt för vi hade
             lite extra besök, det var någon som
             kommit hem från USÖ och då tar det
             lite längre tid än normalt, för de måste
             ju berätta hur väl omhändertagna de har
             blivit, och att de har sängar som kan hissas
             upp och dyligt......de är för goa de gamla...

             Sedan var det lite extra larm också......så
             natten har flytit på i ett behagligt tempo...

             Men kära hjärtanes vilka skitiga fönster jag
             har på framsidan av huset, det såg jag nu
             när jag gick ute på vägen och solen skiner
             på dom.....men det kära vänner, bryr jag
             inte så mycket om för nu ska det ut och
             campas i helgen....och fönsterna finns nog
             kvar otvättade när jag kommer hem också

             Hurra jag har bemärkelsedag i dag, för jag
             heter faktiskt Märta och hon har namsdag i
             dag.........................



                   Grattis Märta .......ett namn som
                   är ganska populärt nu...men fy
                   vad skämmigt det var i skolan
                   när de ropade upp Märta Anita
                   Eriksson......varför döpte de inte
                   mej till Maria eller något liknande
                   i stället........Nej nu är det dags att
                   krypa ner i sängen och få lite väl-
                   behövlig sömn, för jag har en till
                   natt att jobba.......Kram (Märta) Anita.......



Kommentarer
Postat av: Madde

Hörrudu Märta...jag saknade dig allt inatt,men jag förstog att ni hade fullt upp.Det hade faktiskt vi också......men jag fick ju prata några ord med Tarja och hälsa till dig i vilket fall.

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN MÄRTA<333

Kram Madde

2010-05-11 @ 07:49:48
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Goa Madde....Ja inatt var det fullt upp men vi får väl träffas "en annan natt" haha......Tack för hälsningen på min namsdag...det värmer ska du veta..

Kram Anita........

2010-05-11 @ 08:00:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Mmmm fick ju träffa dig i natt;)

Kram

2010-05-12 @ 07:47:39
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....ja det är bara så synd att tiden går så fort när vi träffas....men det tar vi igen i sommar.....Kram Anita......

2010-05-12 @ 08:03:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0