SÖNDAG 30/5



                                MORS DAG

       I dag är det Mors Dag och den firade vi
       i går då vi var hos Svärmor på mat och
       kaffe........Jag fick sova länge i dag efter-
       som jag ska jobba två nätter nu............

      Jag ska ta och sätta mig i en solstol ut på
      altan och faktiskt inte göra någonting.......
      det är väl egentligen det som är meningen
      på mors dag......men istället är det nu många
      mödrar som springer runt och ordnar och
      grejar för att barnen ska komma hem och
      gratta........Nej ta med alla Mödrar ut och
      bjud henne på mat i stället......................

      Nej nu är det dags att gå ut innan den gul
      på himmelen försvinner...............

      Ha det gott.............Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken skön dag du får vännen.Ja så där ska morsdag vara.En dag att bara njuta av.

Jag ska också ha en riktig mysdag.Maten behöver jag inte oroa mig för.G bjuder på hämtmat.Sen ska vi ner till Mamma och få kaffe och smörgåstårta lite senare...så mysigt så.

Ha det så skönt i solen och kram på dig.

Madde

2010-05-30 @ 13:48:42
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag håller med dej,vi ska ju faktiskt slippa en massa bestyr en sån här dag.Mmm,vad god tårtan såg ut,är så himla svag för såna godsaker.Ha det gött i solen och många kramar till dej

2010-05-30 @ 16:32:46
Postat av: ANITA

Hej Madde.....hoppas att du har fått en bra Morsdag

jag har bara slappat......Kram Anita.....

2010-05-30 @ 19:06:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Annelie.....Ja tårtrullen var skitgod i dag när

jag satt i lugn och ro på altan och käkade....hoppas att du också haft en bra Morsdag...

Kram Anita.........

2010-05-30 @ 19:08:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0