SOL.........




Tänk egentligen vad vår hjärna är bra.....Jag visste ju
att Erik skulle komma hem vid 12oo-tiden.............så
när klockan var 1144 slog jag upp mina ljusblå, utan
väckarklocka, så jag hann lagom klä på mig.........

Vi satte oss i solen ute på altan, och naturligtvis gick
den i moln efter ett tag så då var det dags att kolla
in vad som fanns i kylskåpet, och det fanns rester
från igår, så det åt Erik med god aptit, och jag tog
mig en kopp kaffe och en macka.....

Erik jobbar eftermiddag i morgon också, så han
skulle nog komma ut vid samma tid då......jag
frågade om det var något särskilt som jag skulle
laga till åt han....nej du behöver inte laga något
speciellt sa han bara det finns mat.........haha...

Så nu går jag här och funderar....men jag vet
att han gillar "ragger" och det gör han ju inte
själv....så kanske kan det bli "ragger" med vit-
lök i morgon........ja vi får se......................

Nu ska jag gå och hänga ut en maskin tvätt
Så ni får ha det bra där ute.......Kram Anita....

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja visst är det där fränt med hjärnan...eller vad det är som fixar det där egentligen.Vet själen att den ska göra något en viss tid...så vaknar den,den tiden.Det kanske är våra skyddsänglar som väcker oss...Det vet vi ju inte egentligen.FAN det där måste jag rota lite i.....det var ju intressant egentligen.Är det hjärnan,själen eller skyddsängeln som ser till att vi vaknar i rätt tid egentligen?

Eller är det bara känslan.....och vem styr den då?

Nej nu får vi ge oss.....det där blev för djupt eller hur.

Men gör "raggisar" i morgon till lillponken du.....Han älskar ju det.

Kram Madde

2010-05-03 @ 14:52:43
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....haha ja nu blev du djup...men man undrar ju hur det står till egentligen....det där måste vi fundera på....det kanske finns någon vetenskaplig fakta om det.....(finns säkert)

vi får bara konstatera att något är det som styr..

men frågan är vem.......Kram Anita......

2010-05-03 @ 16:29:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Fredric

Hmmm.. RAGGER!!!

Vilken tur att jag ska till Flen imorgon då.

INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!



:(

2010-05-03 @ 16:49:39
Postat av: ANITA

Haha....ja du i morgon vid 12-snåret....

2010-05-03 @ 17:53:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0