ONSDAG 12/5



             Nu har jag gjort mina två nätter.......
             vi har mycket att göra, med det är
             mycket bilåkande, så det tar ju tid,
             och i natt var det mycket djur ute och
             sprang......så jag fick ta det lite lugnt

             På middagen i dag ska vi försöka komma
             iväg med husbilen, men vi vet inte riktigt
             vart vi ska åka......Goe Gubben vill till
             Stockholms skärgård och jag vill till Väst-
             kusten, kanske Smögen nu när det inte är
             så mycket folk där........men vem vet, vi
             kanske hamnar på Varaslätta.........haha...
             om vi ska gå halva vägen var.....Ja den som
             läser bloggen får se........regn ska det ju bli
             på båda ställena så det kvittar ju om vi är här
             eller där......men jag har ju för sjutton packat
             ner baddräkten.....och det är ju roligare att 
             doppa sig på västkusten än i Östersjön......
             men jag lovar inget.....ha ha..........

             Nej nu är det sängen som gäller...........
             Kram på er.....................
           

Kommentarer
Postat av: Madde

Ska bli spännande och se var ni hamnar.

Jag kommer följa eran resa med spänning.

Kramar Madde

2010-05-12 @ 07:50:30
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Goa Madde.....det känns tryggt att du finns med oss på resan........Kram Anita........

2010-05-12 @ 07:55:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag hörde idag att det skulle vara fint väder i Göteborg till helgen,men det är väl inge att lita på.Ska i alla fall bli spännande att se var ni hamnar.Säg till goe gubben att köra försiktigt,han har ju dyrbar last med sig i husbilen.Ha det bra.Kram på dej

2010-05-12 @ 17:46:39
Postat av: Anonym

Hej Annelie.....Jag tror att vi valde rätt del av Sverige att åka till.....jag tror att Goe Gubben körde försiktigt ha ha jag sov nämligen nästan hela vägen....och jag satt fortfarande kvar i bältet när jag vaknade......och goe Ludde låg så fint vid mina fötter.......Kram Anita......

2010-05-12 @ 20:49:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0