MÅNDAG 31/5



                                 HEJ.............

              Vad är det här........somnade till strålande
              sol och vaknar till regn.......det var inte vad
              jag hade tänkt mig i morse när jag kröp ner
              i sängen........men frukosten fick ändå av-
              njutas i kuvösen med Ludde som ligger på
              golvet och tittar på regndropparna...........

              Ja hur var då natten på jobbet ????.........
              Jo både Tarja och jag var så trötta, ett tag
              todde jag tiden hade stannat för klockan
              tog inte många skutt framåt........åh vad vi
              längtade till att klockan skulle bli sju........

             Två stora älgar har vi sett i natt och rådjur
             som står mitt i vägen och knappast orkar
             flytta på sig, de verkade lika trötta som vi
             var.........sedan var vi inne, både på Linden
             och Oxelgården, och pratade med personalen
             och de verkade ha det rätt lugnt på båda
             ställena.................

             Jag känner en liten tendens till att jag kanske
             håller på att bli förskyld.....lite tung i huvudet
             och täppta bihålor........men nu har jag bara
             en natt kvar att jobba sedan är jag långledig.

            Till helgen blir det att åka husbil.......vart vi ska
            åka har vi inte kommit på ännu, men det är ju
            några dagar kvar att fundera på................Nej
            nu är det kanske dags att göra lite nytta för sol-
            stolen han får stå tomme i dag...........

           Ha en bra dag.........Kram Anita.........
    

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt att komma iväg med husbilen och att vara ledig!

Kram Madde

2010-06-02 @ 07:31:50
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Goa Madde....Första husbilturen utan att blogga det känns lite konstigt men ganska skönt......men jag är med dig på din blogg.......Kram Anita....

2010-06-02 @ 23:32:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0