BILDER



              Ludde utanför husbilen i Lysekil
 


                    Malin med bebismage och Oliver
                    är ute på en promenad.............



                Entrecote, klyftpotatis, majs kolv 
                och en bukett vitsippor................



               En vacker rosa pelargonknopp.........



                   Visst liknar de rosenknoppar........



                Den här buskträdet har jag i garaget
                om vintrarna för jag kan inte komma
                på vart jag ska gräva ner den så därför 
                har den nu stått i kuvösen och är full av
                gula fina blommor.............................



                 Jag har glömt vad den heter med det
                 vet svärmor Siv så jag får nog skriva
                 upp det nästa gång hon är här..........


                 Ja det var lite mera ögon godis.....
                 Ha en bra kväll.....Kram Anita......       

Kommentarer
Postat av: Madde

Du vilka fina bilder.Du måste ha en värstingkamera.....annars skulle du nog ha blivit fotograf.

Kram Madde

2010-05-17 @ 22:25:33
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde...Ja vi har köpt en ny kamera, men jag tror inte att det är en värstingkamera...det är bara det att Eriks Jessica, har lärt oss vilka finesser det finns och hur den ska ställas in....

Kram Anita......

2010-05-18 @ 07:15:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Skitbra blev det i viket fall.Jättefina bilder.

Kram Madde

2010-05-18 @ 07:47:29
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0