TORSDAG 4/3



                                   GODMORGON........

Nu får det vara slut på alla snöbilder, nu lägger jag ut gammal
skåpmat och längtar till sommaren.......Här har vi en bild på
Magnus, Erik och mej på trappan i Juni tror jag att det är för
det står en vas med Syrener på plattorna................fel av
mej för jag ser på datumet att det var den 30 Maj........
Jag undrar just om det är snöfritt där i år vid den tiden......

Jag har gjort en jobbarnatt utav två och den gick som alltid
bra.......tiden rinner iväg, för vi besöker både Linden och
Oxelgården och det är alltid trevligt att tala med deras glada
personal, sedan blir det några mil i bilen också...............

I dag har jag hunnit med mycket tycker jag....varit ute med
Ludde på en biorunda......varit på Oxelgården och aktiverat
Tarjas och min flärp, varit på apoteket och hämtat insulin och
sprutspetsar......och suttit vid köksbordet och pratat lite med
Erik som skulle åka och jobba......och jag har ju bara varit
vaken sedan 1230........bra gjort tycker jag ...haha............

Nej nu får det vara nog med svammel för denna gången..............

Ha det bra .........
Kram Anita............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0