Torsdag 11/3


Ja tänk att man kan bli så jäklar lycklig för stryktvätten
har tagit slut......Haha........men så är det...............

                       

Sedan vad jag ska ha till mat idag har jag inte hunnit tänkt
på........men det blir nog något lätt i dag också...............

                              


Ja varför inte fisk, det kan ju vara gott.......ja fisk blir det...

                            
Sedan är det dags att tänka på lite packning, jag måste prov-
packa, så att jag inte tar med för mycket kläder.................

Ja det är väl det roliga jag har framför mig i dag......haha......

Ha en bra dag därute...........
Kram Anita.........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja att packa med sig lagom...det är en konst.

Egentligen räcker det bra med badkläder,för jag förstår att det är nere på stranden du kommer tillbringa din tid.Är lite avis...jag är ju en riktig soldyrkare.Men jag unnar dig verkligen det här....

Skönt för dig att du är klar med stryktvätten...jag ska ta tag i min i morgon..blä.

Ha en mysig kväll vännen och kram på dig.

Madde

2010-03-11 @ 14:28:15
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: hemma hos wilma

hej farmor nu titar jag på tv i kväll ska jag hemta en bild som är gätte fin och ha den på bloggen ha en bra dag Wilma...

2010-03-11 @ 14:58:44
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja fy sjutton vad svårt det är....och jag tar med alldeles för mycket...men tar jag med det jag tror att jag behöver, så är det alldeles för lite......Hur en än vänder sig så har man rumpan bak om man inte drar ner byxorna för då kommer den fram.........Kram Anita......

2010-03-11 @ 18:11:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Gumman.... då ska jag gå in och kolla in din blogg för att se den jättefina bilden.....Puss och kram från farmor

2010-03-11 @ 18:13:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0