TISDAG 2/3



Idag känner jag mig som en jä...... krossad vitlök......skalet är svagt
skört och prassligt men inuti är jag stark och frisk......Det här jäkla
vädret det tär det suger....jag blir tokig på all snö....man halkar runt
på glashala gator med Ludde, egentligen skulle jag behöva tantbroddar
på stövlarna men vem sjutton vill gå med tantbroddar ?? inte jag......



Vilken häftig rulltrappa...den gör att man blir glad, av
färgerna, och gamla människor med grumlig syn kanske
inte blir så glada, men de ser ju vart trappstegen är och
kan ta sig upp säkert.........



Nedräkningen har börjat......om 12 dagar är jag här, och jag är helt
övertygad om att här finns det inte ett enda snökorn...Gud så skönt........

Ha det gott..........
Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Anita=)

Ja visst är det träligt med all snö.....och kyla.

Men snart så far du iväg mot varmare nejder...så skönt för dig.

Jag längtar också till att åka dit...men det blir inte riktigt än.Men bara att veta att vi ska.....räcker för mig;)

Kram Madde

2010-03-02 @ 15:35:22
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....Ja det här med att ha något att se fram emot är ju halva nöjet....Kram Anita

2010-03-02 @ 20:58:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0