TAKDROPP



OJoj i dag är livet enkelt.........vaknade av att yngsta sonen kom
hem....oj då var klockan redan halv två....jag har sovit som en stock
Ludde ville ha en promenad och då hörde vi det...takdroppet.........
vi stod och njöt en lång stund......nu äntligen är den på väg.....våren..
fast natten har varit 15 grader kall............

Jag sitter och väntar på att Goe Gubben ska komma hem från jobbet
han har nämligen med sig Kinamat........ja jäklar vad jag är sugen....
jag har hoppat frukosten för en kall pilsner och friterade jätteräkor i
sötsur sås.....nu får han snart komma..........

Son nummer tre ska åka Vasaloppet......(tokigheter)......när han kan
ut och gå i det fina vädret och lyssna till takdroppet..........Fritt val....

Nej nu ska jag gå och ställa mig på Södersidan av huset och njuta
av droppet..........

Ha det bra............
Kram Anita.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är det härligt=)

Jaså ska han åka vasaloppet?Vad hurtigt.

Tänk om en annan kunde göra något sånt någon gång...hi hi.

Mumsig frulle du fick igår....friterade räkor och bira..yummie.

Kram kram

Madde

2010-03-06 @ 07:31:56
Postat av: Anita

Hej Madde.....Du och jag i Vasaloppsspåret....haha.

fy faan vi hade inte kommit fram till första backen

eftersom jag inte kan åka och prata samtidigt...haha

nej du vi får nog hålla oss till att promenera med jyckarna.....Ja du frukosten satt där den skulle....

mums.......Kram Anita.......

2010-03-06 @ 10:52:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0