SÖNDAG 28/3



Då har Wilma, Ludde, jag och Lars kört en sväng med husbilen, vi åkte
till Karlskoga och hem runt Degerfors och Svartå....Det var första gången
som Ludde åkte i husbilen men det gick bra....Wilma låg först i sängen
och jag såg att hon höll på att somna....men sedan kom hon upp och satt
i framsätet brevid Lars, de diskuterade Kilsbergen hörde jag......Ludde gick
fram och tillbaka på golvet, han tyckte nog det var skönt att kunna röra på
sig.......



Han undrar nog vad han skall få vara med om för något i dag............



Bilden är lite suddig men just nu ligger han på köksgolvet och sover
och han ska alltid ha min bh och ligga på..det är den som är ljusblå

Magnus har också varit hemma en sväng för i dag har vi ätit Lars
hemmagjorda pizza, och det beställde  han förut i veckan....sedan
tittade farmor Siv in en stund också.......Vid 1930-tiden skjutsade
Magnus hem Wilma till Mullhyttan.....men hon ville så gärna ha varit
kvar här i natt för nu har hon ju Påsklov....men eftersom jag ska sova
lite längre i morgon bitti för jag ska jobba två nätter...så sa jag
att hon fär komma hit i Påskhelgen och ligga kvar om vi inte är ute
med husbilen och åker..........Nu i kväll har herr Sandström varit ute
och bäddat i husbilen så det blir nog en tur i påskhelgen.................

Ha en bra natt................
Kram Anita......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0