ONT ÖGA



Jag är inte mycket för att skicka onda ögon bort i kring......

Men nu har Madde lagt ner sin blogg....först skulle hon ha
bloggvila ett tag och det unnade vi henne, men sedan
plötsligt så har hon lagt ner hela sin blogg......då blev
jag lite ledsen i ögat....för nu ska jag tala om att nu är
inte bloggvärlden sig lik längre, goa Madde som skrev
så roligt och positivt och ville alla människor väl.........
Fy Faan rent ut sagt vad jag tycker det är tråkigt........
och det tycker nog flera än jag...och de som inte
tycker som jag behöver ju inte gå in och läsa hennes
blogg..........ibland kan man ju faktiskt dra förhastade
slutsatser av det som sägs och skrivs......Jag kommer
att sakna din blogg Madde, och dina kommentarer,
men jag hoppas att detta tillstånd bara är tillfälligt, så vi
får fortsätta läsa om Gudrun, Manne och de andra
djuren i din lilla park...............

Ha det bra därute..........
Kram Anita........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack snälla rara du!

Ja det här med bloggar kan vara farligt förstår du.

Ta bara det här som hände häromdagen hemma hos oss.

Jag fick ett sms om att min dotter skrivit nåt dumt i sin blogg...som den här personen tagit åt sig av.

Jag blev tokig...ringde upp min dotter.

Sa åt henne att ta bort inlägget...Gick här hemma och muttra över det hon skrivit.Ringer upp personen som skickat sms:et och säger att jag fixat det hela.

Då ringer Görans X och anklagar mig för saker jag inte sagt......jag fattade igenting.

Inte förrens Görans son säger att han ringt henne för att han trodde att hon skrivit nåt i sin blogg,när jag var så där upprörd och förbannad.....

Men det var ju min dotter jag var förbannad på.

Det var ju min dotters blogg vi diskuterade om här hemma.

Ett missförstånd alltså......

Då bestämde jag mig.

Jag ska fan inte blogga!

Kramar i massor till dig.

Madde

2010-03-05 @ 07:30:39
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja jag tycker att det är skittråkigt att du slutat blogga....men det var ju ett missförstånd.....jag hoppas verkligen att det inte

gör så att du slutar blogga för all framtid...vi behöver dina positiva tankar och glada kommentarer

det finns så mycket elände som vi inte behöver ta del utav därute........Kram Anita.......

2010-03-05 @ 07:57:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack rara du<3333

Kram Madde

2010-03-06 @ 07:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0