ONSDAG 31/3



                                  Hej på er............

Det har blivit dåligt med bloggning i dag, men jag sov länge....vaknade
inte förrän klockan slagit halv 2....Ludde är en duktig vovve som låter
matte sova i fred.....han ligger nedanför min säng och väntar tills jag
börjar röra¨på mig, då börjar han gnälla lite smått, sedan blir han så
glad när han ser att jag håller på att vakna till.....och när jag slänger
benen över sängkanten är det ett himla slickande på mina ben och
fötter..........

Erik kom hem efter jobbet med sin dator som skulle återställas.......
Klockan 1600 skulle vi gå och titta på lägenheterna vid nybygget
för Daniel ska flytta dit och Annelie var också med..............
Efter det blev det hamburgare från korvmojen............och nu har jag
gjort en västerbottenpaj som står i ugnen......sedan ska jag göra kött-
bullar och Janssons frestelse innan det blir natt här......Goe Gubben är
ju ledig i morgon och vill att vi kommer iväg på förmiddagen i morgon
men ännu vet vi inte vart vi ska åka....vi kollar in väderprognosen kl
2130 i kväll, så får vi se vart det finaste vädret är...........och dit åker vi

Nu tillbaka till spisen och rulla köttbullar...
Ha det bra .........
Kram Anita..................

Kommentarer
Postat av: Madde

Du har fullt upp du vännen....

Kram Madde

2010-04-01 @ 08:48:33
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...ja det är så skönt att ha det gjort, och bara värma i husbilen....kram vännen

2010-04-01 @ 18:08:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0