ONSDAG 10/3



                          GODMORGON...........

Ja då är det redan Onsdag.....och idag har jag tvättstugan, det ska
tvättas och strykas.....Sedan läste jag på Maddes blogg att det hade
gått bra för min arbetskamrat Tarjas lilla kissekatt, jag har tänkt på
hur det gick för dem, men skönt att hon kunde jobba som vanligt....



För att bli riktigt pigg och alert idag behövs det nog
en fruktdrink och den tänker jag jag gå och fixa till
nu.................

Ha det bra därute..........
Kram Anita......................

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm det gick så bra för den lilla kissen.

Den lever och mår väl....Tarja tyckte att allt löst sig så bra.

Jag gick också här hemma och tänkte på dem.....

Kram Madde

2010-03-10 @ 19:12:40
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Oj vad skönt både för kissen och familjen....

Man går ju och funderar.....Kram Anita......

2010-03-10 @ 21:09:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0