NYTT LIV ??



Goe Gubben var och handlade igår när han åkte hem från jobbet
och det här ett litet axplock av jag hittade när jag öppnade kylskåpet
i dag.......jag undrar just om han tänker börja ett nytt liv den goe......

Annars har jag bara positiva nyheter att komma med......Ludde som
varit dålig i magen p.ga för mycket godsaker som pojkarna har gett
honom när vi varit borta, är nu helt normal i magen igen...skönt.....
Jag fick mitt svar från mammografin och det såg helt normalt ut, inget
tecken på bröstcancer, eller andra förändringar.......skönt det också....

I dag tänker jag laga en god gryta till middag....får se om Goe äter den
eller han hellre knaprar motötter och broccoli.......hm.........



Ja det var det, sedan måste jag säga att vid denna årstiden gillar jag
regnet och att få gå under paraplyet när jag rastar Ludde..........
Jo jag höll nästan på att glömma att jag har en negativ nyhet också
att berätta, och det är att jag fått en liten släng av nackspärr, och det
beror nog på att jag sovit så himla hårt dessa två nätter sedan jag kom
hem att jag nog inte har rört mig i sängen..........men det går nog över

Ha det bra.........
Kram Anita.......

Kommentarer
Postat av: Madde

Tråkigt med nackspärren.....men annars är du bara positiv som vanligt.Härligt vännen.

Kram kram

2010-03-25 @ 08:59:30
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Ha ha nackspärren bara försvann....det kanske berodde på att jag inte gick och tänkte på den...haha......Kram.....

2010-03-25 @ 19:28:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0