NU är det snart dags



                                    Hej............

Nu har jag gjort allt jag skulle göra innan vi åker (tror jag)...........
Nu ska jag lägga mig i bubblet och blöta upp mig.... sedan blir
det att raka benen och måla tånaglarna......Daniel kommer och
hämtar Ludde vid 0130 i natt och Lasse och Fia kommer vid 0200
för vidare färd mot Arlanda, jag tror att planet gick vid 0645.......

Det kommer att vara pojkar hemma på Dammgatan hela tiden
om det är någon som ser att det är folk här hemma................

Hittar jag en dator blir det nog att jag slänger in ett inlägg, annars
kommer det några när jag kommer hem..............

Ännu har ingen resfeber infunnit sig, jag tycker bara att det ska
bli så himla skönt att komma iväg..........


Yippi.........nu är det dags........................
Kram Anita...................................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha det nu så himla kul vännen min.

Jag kommer att sakna dig,det vet du!

Sola och bada hela dagarna.....och drick rödtjut och parta hela kvällarna....

Ha det bäst.

Kram Madde

2010-03-13 @ 18:00:31
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Jaaaaaaa här ska vi slå klackarna i taket.....ha det bra själv......kram kram........

2010-03-13 @ 18:22:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0