MUFFINS



Nu ska jag baka muffins.......för att överraska Goe Gubben
i morgon ....han sover så gott just nu...men det gör inte jag,
det är kanske nackdelen med att jobba natt....man går inte
till sängs tillsammans....men jag vet att han blir glad när han
får något sött till frukost imorgon........oj oj nu är klockan snart
midnatt....men det är ju nu som jag är i mitt esse...................
tilbaka till köket och göra muffinssmet.............................

Ha det bra i natten ..................
Kram Anita.....................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Hur orkar du?

Jag sover som en stock om nätterna...trots att jag är nattare.

Kram Madde

2010-04-01 @ 08:45:03
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja jäklar vad goda de blev, hårda utanpå och sega inuti.....Du är inte så gammal ännu ...vänta du, det kommer nog en tid när du bakar om nätterna också

Kram Anita.....

2010-04-01 @ 18:59:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0